19 September 2016

3 Sebab Kenapa Saya Suka Shaklee dan Setia Bersamanya Selama 3 tahun.

Saya pengguna tegar Shaklee. Seperti orang diluar sana juga yang meminati barangan yang mereka minat. Ada yang suka prada, gucci, suke makan cekelat, bla bla bla. ok dah!

Saya suka Shaklee sebab Shaklee bukan sahaja ada vitamin untuk kesihatan semata-mata, tapi ada juga peralatan kebersihan rumah, dan juga produk kecantikan.

Shaklee meliputi keperluan yang menyeluruh. Disamping menggunakan produk Shaklee yang terbukti berkesan (banyak dah testimoni Shaklee), Shaklee buka peluang untuk menjana pendapatan.

Alang alang saya memang nak makan vitamin, nak sihat jaga kesihatan, why not saya terus berkongsi apa yang saya makan. Saya lebih suka share apa yang saya amalkan. Berkongsi sesuatu yang baikkan bagus. Hehehehe. Kongsi kongsi, dapat tambah duit poket.

Berkongsi sesuatu yang bermanfaat jugak jadi saham jugak tu bila saya mati kelak. At least lepas saya mati, orang ingat, oooo Lieya Kamz jual shaklee tu. Heehehe.

So, bagi saya, tak salah kita rebut peluang dalam menjaga kesihatan diri sambil menjana pendapatan. Kan 9/10 daripada rezeki tu datangnya dari berniaga. Tak rugi pom! RM69 je untuk aktifkan tapi bukan duit jadi ukuran. Produk yang dipilih haruslah hebat.

Orang yang berjaya bukan orang yang cari peluang, tetapi yang berjaya itu adalah orang yang mencipta peluang.
Insyallah semoga saya terua istiqamah dalam menjaga keaihatan diri dan menjadikan Shaklee sebagai supplement kesihatan saya yang setia.

#tsunamishaklee
#team6
#taktukarlaindah

Be Healthy, Be Wealthy.
019 287 2442

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER