27 September 2016

Kesan Pengambilan ESP Dan Ostematrix Shaklee Diawal Pagi.

Jeng jeng jeng. Suspen dak?

Ni saya nak bagitau pada semua, tulisan kali ni saja nak kongsi kat korang semua, rahsia disebalik pengambilan ESP dan Ostematrix Shaklee setiap hari.

Kesan Pengambilan ESP Dan Ostematrix Shaklee Diawal Pagi.
ESP 3 sudu besar setiap hari, 4 biji Ostematrix sebeum tidur. :)

Sekarang ni, usia kandungan saya dah nak masuk 26 minggu. Makin berat dah rasa perut ni. Hehehehe. Alhamdulillah baby membesar dengan baik. Boy or girl masih belum diketahui sebab haritu mintak doktor scan, tapi lambat cakap kat doktor nak tau boy ke girl, doktor malas scan dah. :(

Just nak share story dengan korang je, sebelum tidur, saya telan dulu Ostematrix 4 biji untuk ringan badan bila bangun pagi esok hari tu. Pastu saya minum ESP Shaklee soya yang best cun melecun tu sebagai alas perut kalau rasa lapar.

ESP juga bantu untuk kurangkan parut jerawat saya yang mekar tumbuh masa diawal kehamilan. Sekurang kurangnya parut parut jerawat yang berselindung di sebalik ipi ni semakin pudar dan cerah. Nak juga flawless macam Dato' Siti Nurhaliza kan.

Saya kene jaga makan sebab ada masalah GDM on diet masa hamil. So, ESP dan Ostematrix ni dua sahabat baik saya sebelum saya tidur. Ostematrix sangat membantu buat tidur saya lebih lena dan walaupun tidur lambat, perut tak rasa lapar mencerut cerut.

Rahsia untuk tidur lena, selain daripada minum susu panas, telan 4 biji Ostematrix sebelum tidur. Ia sangat membantu badan kita untuk bertenang dan mudah untuk tidur.

Setiap hari, kalau saya tak tertidur tanpa sengaja, dua vitamin ni saya amalkan. Kesan daripada pengambilan dua vitamin ni sangat mengujakan.

Kesan Pengambilan ESP Dan Ostematrix Shaklee Diawal Pagi.

Bangun pagi, sebelum breakfast, saya akan minum ESP lagi sekali. ESP ni ibarat nasi bagi saya sebab ia mengenyangkan. Bagus bagi ibu hamil untuk kekal bertenaga. Badan pun rasa ringan je, mudah bangun pagi. TAPI!!!

Setelah menghabiskan hidangan ESP diawal pagi, saya akan tanpa bersabar lagi akan mengunci diri dalam biik air. Kesan pengambilan ESP dan Ostematrix diawal pagi sangat best. Kesannya? Saya mudah lawas dan senang buang air besar tanpa dipaksa. 

Masalah sembelit dan kurang lawas memag mejadi satu isu bagi ibu hamil dan berpantang. So, dengan bantu ESP dan Ostematrix ni saya tak risau dah dengan masalah sembelit masa mengandung.

Memang akan secara semulajadinya setiap pagi saya akan buang air besar. Alhamdulillah.

Ostematrix dilengkapi dengan mineral seperti Magnesium untuk melengkapkan lagi penyerapan Kalsium dalam badan dan balancekan khasiat kalsium itu sendiri.

Magnesium berfungsi untuk menarik air kedalam usus dan melembutkan najis. Ia memudahkan najis bergerak melalui usus. Selain itu, magnesium juga berfungsi untuk merehatkan otot pada usus dan mengurangkan rasa sakit semasa proses buang air besar.

Memang tak rasa memulas sangat macam makan Herb-lax. ESP dan Ostematrix sanagt membantu bagi ibu ibu yang mengalami masalah sembelit dan kurang lawas. Selain tu, ESP dan Ostematrix Shaklee juga membantu merehatkan otot badan supaya kurang berasa stress dan senang untuk tidur dengan nyenyak.

Syukur jumpa dua vitamin ni.Sangat membantu dalam mengurangkan masalah tidur dan sembelit. Mana mana ibu hamil dan berpantang yang mengalami masalah sembelit dan susah nak tidur (insomnia) betul ke ek??? Saya sangat sangat cadangkan, ESP dan Ostematrix Shaklee sebagai alternatif bagi mengatasi masalah kesihatan ibu ibu semua.

Semoga perkongsian ini membantu ibu ibu semua dan memberi info serta manfaat kepada semua. Yang baik diambil sebagai pengajaran, yang tak elok dijadikan sempadan.

Hubungi EMILIA untuk dapatkan 2 produk Shaklee tersebut, ESP dan Ostematrix Shaklee ditalian +6019 287 2442.




Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER