21 September 2016

Idola Dalam Business Yang Membuatkan Saya Terjebak Dengan Shaklee.

Idola Dalam  Business Yang Membuatkan Saya Terjebak Dengan Shaklee.
Dulu saya bukan student yang belajar pasal perniagaan. Family pun tak ada yang betul2 berniaga, cuma arwah maktok saya dulu memang niaga kampung, jual kuih, makanan yang sesedap laa kan, dan kuih kuih dia jual sangat femes. Maktok memang semua orang kenal kat kawasan kampung dia.

Idola Dalam  Business Yang Membuatkan Saya Terjebak Dengan Shaklee.

So, starting belajar dari arwah maktok, dialah idola pertama saya dalam berniaga. Dia jual kuih muih tapi ada pengikut dia tersendiri. Arwah selalu pesan, nak jual bagi orang makan, buat macam kita nak makan sendiri. Sedap, biar orang makan puas hati.

Tapi bila semakin dewasa, minat saya lebih kearah seni, Alhamdulillah saya grad dalam bidang senibina, Zero business.
Tapi macam mana saya boleh serius business Shaklee sekarang ni. Dr.Azizan Osman ajar, nak berniaga perlu ada mentor. Cikgu yang dah berjaya dalam bidang business kita ceburi.

Role model dan cikgu dalam business Shaklee.

Alhamdulillah, sepanjang berbusiness ni, saya dibantu oleh mentor mentor hebat dalam Shaklee. Dari Master Master otai sampaila sahabat keluarga Shaklee yang banyak bantu saya untuk terus bershaklee.
Master Lyna, Master Hadha, Kak Salwa, Kak Bie, Dr.Nadia adalah mentor saya dalam Shaklee.
Mereka memang awesome. Yang paling saya respect, most of them adalah surirumah tetapi income mereka WOW!. Boleh dah nak grab title jutawan tapi mereka sangat humble.
Semangat mereka saya contohi, walau siapa pun kita, dimana kita ada, jatidiri berniaga kene kuat. MENTOR SHAKLEE banyak bantu saya untuk kenal apa itu berniaga.

Family Shaklee yang banyak membantu dalam Shaklee.

Insyallah, semoga saya juga mengikuti langkah langkah kejayaan mereka dunia akhirat.
Doakan saya Master Coordinator Shaklee , Ogos 2017.

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER