21 September 2016

Pencuci Rumah Basic H 1001 Kegunaan Yang Selamat Dan Semulajadi.

Pencuci Rumah Basic H 1001 Kegunaan
Pencuci Rumah Basic H 1001 Kegunaan.
Wow, sebotol boleh guna macam macam ker? Melampau uolsss. Tapi! Itulah hakikatnya sayam sayam sekalian.
Basic H nama diberi,

Buat cuci setiap hari,
Nak raya, jangan lupa cari, 
Supaya rumah bersih berseri.

Pencuci Rumah Basic H 1001 Kegunaan Yang Selamat Dan Semulajadi.

Basic H ni saya guna untuk macam macam kegunaan. Antaranya:
* cuci botol susu expecially puting susu yang berkerak
* cuci lantai rumah, Tingkap, memang berkilat
* cuci buah dan sayuran
* cuci peralatan dapur, cuci dapur jugak
* psst,,,, mandikan anak masa demam guna sabun ni. Sembur pada badan anak.

Kenapa saya yakin untuk gunakan Basic H pada rumah dan untuk keluarga saya.
Basic H TIADA BAHAN KIMIA. Bahan utama Basic H dibuat/diekstrak daripada JAGUNG & KELAPA.
Sebab tu la saya gunakan Basic H sebotol yang cute ni saja untuk cuci cuci rumah saya.
Hanya beberapa titik je, urusan mencuci settle! Tahan berbulan bulan.

Basic H ni macam macam lagi orang guna. Yang paling tak percaya la kan, boleh hilangkan kotoran minyak gris. Basic H ni akan melembutkan molekul air dan memudahkan permukaan yang terkena kotoran mudah ditanggalkan.

Rumah korang pun WAJIB ada tau.
Murah je sebotol ni.
Nak cuba? Calling calling Emilia.
0192872442

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER