12 September 2016

Produk Shaklee Untuk Orang Tersayang. Kita Tak Makan Sorang OK!

Antara produk yang dikongsi bersama orang tersayang.
Performance Drink & NUTRIFERON antara produk Shakleeyang saya kongsikan bersama untuk yang tersayang.

Hanna memang suka NUTRIFERON. Kalau demam saya akan bagi setengah sachet NUTRIFERON pada Hanna dan Husna.

Tapi end up, satu sachet untuk Hanna sebab dia memang suka telan macam tu je NUTRIFERON.
Manis manis rasa dia. Dah telan sesachet, selsema dan demam cepat kebah.

Performance drink ibu saya memang suka. Tambah tambah kalau anak dia beri secanister. Sayang ibu. Satu canister tu boleh habis dalam masa seminggu.

Bulan puasa atau tak bulan puasa, PD SHAKLEE memang jadi minuman saya dan keluarga.
Ibu suka sangat PD. DIA cakap minum PD rasa bertenaga skit. Alhamdulillah. PD balancekan bendalir dalam badan kita.

Bila air dalam badan cukup, proses dalam badan berjalan lancar, badan lebih bertenaga.

Saya shakleekan hidup saya untuk orang orang yang saya sayang. Tiada yang lebih bahagia bila lihat mereka semua sihat dan dapat beraktiviti seperti biasa. Kongsi produk Shaklee korang untuk orang tersayang. Kita Tak Makan Sorang OK!

Terima kasih Shaklee.
sumber: FACEBOOK

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER