13 September 2016

Kenapa Saya Rasa Selamat Dengan Shaklee. Shaklee Macam Polis.

Produk Shaklee diyakini Selamat.
' SELAMAT KE GUNA PRODUK SHAKLEE NI? TAK ROSAKKAN BUAH PINGGANG KE KALAU GUNA JANGKA MASA YANG LAMA? ' - orang tu.

Shaklee SELAMAT. JANGAN risau deh.

Bukti Shaklee sangat menitikberatkan keselamatan setiap produk yang dihasilkan.
Saya beruntung dapat kenal Shaklee. Dalam duk cari supplement, jumpa supplement yang sesuai dengan saya. Banyak pulak benefit yang saya dapat. Tak mau pandang lain dah. Malaysia sebenarnya sangat beruntung sebab ada satu company yang sanggup invest untuk kesihatan wujud dalam negara kita.

Selamat ke Shaklee ni? Biasanya soalan tu selalu customer tanya. Ada jugak takut bila mereka on treatment, ambik ubat doktor dalam masa yang sama nak cari makanan tambahan.
Bagi saya, tak ada masalah pun. Saya pun amalkan Shaklee at the same time makan ubat tiroid. (Sekarang dah off ubat).
Dia macam ginilaa. Kita makan nasi, ada macam macam lauk, pastu kita telan ubat lepas makan nasi. Tapi yang beza pulak. Sebab supplement ni ramai yang seumpamakan dengan ubat.
Memang ada do and dont untuk supplement tapi selagi kita follow cara makan yang betul, consult sebaiknya, insyallah ia tak kan memudaratkan.

Kenapa saya rasa selamat dengan produk Shaklee.


Alhamdulillah setakat ni telan ubat dengan Shaklee, ia belum memudaratkan diri saya malahan, supplement Shaklee membantu mengurangkan masalahm kesihatan tiroid saya disamping ia membantu mengekalkan kesihatan saya pada tahap terbaik.
Alhamdulillah.
Sesuai dengan tagline Shaklee, SELAMAT SEMULAJADI BERKESAN, ia lagi meyakinkan saya untuk terus bershaklee bersama sama.


Jika kita pilih supplement yang terbaik, dengan ada research yang diperakui, ada klinikal study yang diiktiraf, tak perlu risau.
Shaklee buka jenama tepi jalan seperti business cendawan tumbuh selepas hujan.
Shaklee dah 101 tahun dah bermula dengan mineralize vitamin (la ni orang panggil VITALEA). Belum ada report yang mengatakan pengguna Shaklee sakit atau mati sebab makan vitamin Shaklee. :)
Orang yang bertanggungjawab mencipta produk Shaklee yang SELAMAT.
JANGAN RAGU RAGU untuk bercinta dengan Shaklee. Amalkan setiap produk Shaklee dengan sepenuh hati. Rasakan kesan pada diri sendiri, dan seterusnya jangan lupa untuk berkongsi kebaikan produk dengan setiap orang disekeliling kita. Anda pasti akan mendapat jawapan kenapa saya rasa selamat dengan Shaklee.

Pastu nak buat apa?
Nak daftar ahli untuk jadi pengguna tegar supplement Shaklee, cari saya ok.

Shaklee, Creating Healthier Life.

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER