23 January 2018

Role Model Dalam Perniagaan Sebagai Sumber Rujukan Untuk Berjaya.

Jadikan kejayaan orang lain sebagai sumber inspirasi kejayaan kita. Lately, kak lia very inspired dengan perkongsian Mila Jirin, artis AF dulu tu. Bagaimana dia build up start biz dia sekarang. Dari nothing to somebody dah sekarang ni.

Ada biz sendiri, keluarkan produk kecantikan, pastu terkandas tengah jalan, pastu nak beli pulak restaurant untuk next biz. Kene condemn dengan officer bank untuk buat loan.

But she is so determined untuk capai kejayaan. Bersama sahabat teman tapi mesra masa tu. Now dah jadi laki dia.

Sampailah sekarang, she is a Millionaire. Ada baby sorang. Comel.

Bermula dengan angan angan, and now, it becomes reality. Tak salah berangan. Tapi setiap angan angan disertakan dengan tindakan.


Leadership + tindakan = kejayaan



Semalam bampis baru je condemn kak lia. Kahkahkahkah. Sorry sayang i petik nama u.

Nak buat macam macam tapi statik. And u know what, sebelum ni memang kak lia banyak cuba start biz, but finally end up zero, tapi Alhamdulillah dengan Shaklee sampai 4 tahun ni kak lia masih bertahan. Ada sesuatu yang mengikat kak lia dengan shaklee

Dan kak lia memandang kejayaan super super mentor upline kak lia sebagai inspirasi untuk pacu kejayaan. Bagaimana mereka bermula dengan condemn jugak MLM, but now, rezeki mereka dengan shaklee sebagai kerjaya utama.

Boleh travel keliling dunia, bawak anak anak, but biz, still run macam biasa.

Dan semestinya disebalik kejayaan kita, ada insan insan yang berdiri teguh support kebangkitan kita. Family, husband and wife, anak anak adalah kekuatan kita. Kebergantungan kita pada Yang Maha Pencipta.



Api + kayu = air.

Insyallah. Doakan kejayaan Shaklieya Group 2018 ni. Amin.

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER