21 January 2018

Taksub Shaklee. Sikit Sikit Shaklee. Best Sangat Ke Shaklee?

Taksub Shaklee. Bampis selalu kata gini kat kak liaMakan dalam wei. Siapa tak terasa. 5 tahun dengan shaklee, kita je tau apa kita rasa. Perjalanan kak lia dengan shaklee dah lama dah. 5 tahun kalau fasa perkahwinan tu, kenal hati budi lagi laa.

Ko ingat ni benda haram ke nak main taksub taksub. Sesilap lari akidah hancor.

Taksub Shaklee. Sikit Sikit Shaklee. Best Sangat Ke Shaklee?


Mungkin setengahnya melihat kak lia ni celik mata shaklee, nak tidur shaklee, 24 jam pegang phone shaklee, segalanya shaklee. Semua shaklee.

Berhantu shaklee ni beb. Susah sangat ke nak tinggal shaklee ni. 

Susah, memang susah. Sebab ni laa satu satunya pekerjaan kak lia ada sekarang ni yang fleksibel dengan masa dan dimana saja. I have no punch card, no bos yang selalu nak mengarahkan dan i have my own time to manage my biz. Free and easy.

Selain daripada tu, kak lia jatuh cinta dengan shaklee of cause lah sebab produk shaklee yang best, group shaklee yang happening dan ilmu yang kak lia dapat sepanjang bersama shaklee. Mungkin bagi setengah orang, HANYA MAKAN VITAMIN tapi tak bagi kak lia. Shaklee adalah mengenai masa depan untuk kak lia dan anak anak kak lia bila kak lia mati kelak.

Tapi cabarannya bilamana orang melihat kak lia membuang masa didepan phone dan juga pc. Tak baik tau. Kak lia buat business shaklee ni melalui medium online. Kak lia bukan selalu jumpa orang secara berdepan. Sudah semestinya business shaklee ni memerlukan kak lia bersama phone dan komuter. Tapi takpelah, Gasaklah. Janji kerja kak lia buat halal. Kak lia tak kacau hidup sesiapa.

Sesuatu shaklee ni yang kak lia sayang adalah sebab nama dia Shaklee. Susah nak explain tapi cukuplah bila kak lia amalkan shaklee, produk bagus, dapat bantu orang sesama siaht dan tambah duit poket, ilmu kak lia dapat, circle of friends yang sangat memotivasikan, dan juga kak lia suka dengan marketing plan shaklee.

Once kalian berada pada tempat kami SID, u will know and understand lah. Suka + seronok. Sespisis menggairahkan bila ada event shaklee dan juga telan vitamin shaklee. Hehehe.

Whatever it is, jangan sampai taksub yang melalaikan sudahlah yer. USE, SHARE , BUILD. Bila anda amalkan 3 perkara ni, insyallah anda akan rasa sendiri kenapa kak lia sayang shaklee.

Untuk dapatkan produk Shaklee yang dicadangkan, boleh hubungi 6019-2872442 - Lieya menerusi SMS @ CALL @ WHATSAPP untuk respond pantas. Terima Kasih.

No comments:

Post a Comment

INI BLOG FAIRUS EMILIA. TERIMA KASIH KERANA SUDI BERKUNJUNG DAN JANGAN LUPA FOLLOW YER